Thursday, February 16, 2012

Rustie: Flash Back

Kíváncsi voltam mi a franc az a wonky, ha már egyszer ez lesz a címe az új Orbital-nak, meg egy ilyen című szám is lesz rajta. Kiderült, hogy ez egy stílus. Én már az eredeti, angol dupstep után elvesztettem a fonalat az elektronikus zenében, miután naponta új irányzatok jelennek meg, de most pótoltam. Szóval ez a wonky kifejezetten jó, nekem való irány. Igazából ez is a dupstep egy húsz milliomodik tovább fejlesztett variánsa. Tavaly többször is hallottam ezt a Rustie nevet, de akkor nem foglalkoztam vele, de most az Orbital elvezetett hozzá, aminek örülök. A Flash Back-et meg nem bírom kiverni a fejemből, annyira boldog és napos.
Ja, és kiderült, hogy Zombie Dedication lemeze is wonky szerűség, amit meg eleve imádtam tavaly. :)

No comments: